Календарно-тематичне планування
з інформатики
для 10 класу
на 2015-2016 н.р.
АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ
(1
год на тиждень у 10 класі)
Учителя інформатики ………….
категорії
…………………………………………………………..
Програма: 
Інформатика. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів. Академічний рівень. (Опубліковано на сайті МОН).
Затверджено МОНУ,
наказ від 28.10.2010 р. №1021
Автори: Жалдак
М.І., Морзе Н.В., Мостіпан О.І.
Базовий підручник:
                Й.Я.
Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько
"Інформатика 10
клас. Академічний рівень", Київ, "Генеза" - 2011
Розподіл годин:
І семестр – 32 год
ІІ семестр – 38 год
РОЗПОДІЛ
НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН НА ВИВЧЕННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ
10
клас (32 год + З год резервного часу)
| 
   
№  
розділу 
 | 
  
   
Розділ
  навчальної програми 
 | 
  
   
Години 
 | 
 |
| 
   
1 
 | 
  
   
Інформаційні технології у навчанні 
 | 
  
   
2 
 | 
 |
| 
   
1.1 
 | 
  
   
Навчання в Інтернеті 
 | 
  
   
1 
 | 
 |
| 
   
2.2 
 | 
  
   
Програмні засоби навчання іноземних мов 
 | 
  
   
1 
 | 
 |
| 
   
2 
 | 
  
   
Текстовий процесор 
 | 
  
   
7 
 | 
 |
| 
   
3 
 | 
  
   
Комп'ютерні презентації 
 | 
  
   
6 
 | 
 |
| 
   
4 
 | 
  
   
Системи опрацювання даних, розміщених у
  таблицях 
 | 
  
   
11 
 | 
 |
| 
   
4.1 
 | 
  
   
Електронні таблиці. Табличний процесор 
 | 
  
   
5 
 | 
 |
| 
   
4.2 
 | 
  
   
Аналіз даних у середовищі табличного
  процесора 
 | 
  
   
6 
 | 
 |
| 
   
5 
 | 
  
   
Служби Інтернету 
 | 
  
   
6 
 | 
 |
| 
   
5.1 
 | 
  
   
Електронна пошта 
 | 
  
   
3 
 | 
 |
| 
   
5.2 
 | 
  
   
Інтерактивне спілкування 
 | 
  
   
3 
 | 
 |
Орієнтовний
перелік програмного забезпечення, 
необхідного
для успішного навчання за програмою курсу
| 
   
Тип
  програмного забезпечення 
 | 
  
   
Приклад
  програми 
 | 
 
| 
   
Операційна система з графічним інтерфейсом 
 | 
  
   
Windows, Linux 
 | 
 
| 
   
Програма для роботи з електронною поштою 
 | 
  
   
Outlook Express, The Bat! 
 | 
 
| 
   
Веб-браузер 
 | 
  
   
Internet Explorer, Opera, Chrome 
 | 
 
| 
   
Текстовий процесор 
 | 
  
   
MS Word 
 | 
 
| 
   
Табличний процесор 
 | 
  
   
MS Excel 
 | 
 
| 
   
Програма для обміну миттєвими повідомленнями 
 | 
  
   
ICQ, Windows Messenger, Skype 
 | 
 
| 
   
Засіб для розробки комп'ютерних презентацій 
 | 
  
   
MS PowerPoint 
 | 
 
| 
    
№ 
 | 
   
    
Зміст навчального матеріалу 
 | 
   
    
Дата 
 | 
   
    
Прим. 
 | 
  
| 
    
1. Інформаційні
   технології у навчанні (2 год) 
 | 
  |||
| 
    
1 
 | 
   
    
Інструктаж з техніки безпеки під час роботи у комп'ютерному класі. Навчання
   в Інтернеті.  
Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів.
   Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
2 
 | 
   
    
Програмні засоби навчання іноземних мов.  
Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів.
   Мультимедійні курси вивчення іноземних мов. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
2. Текстовий процесор (7
   год) 
 | 
  |||
| 
    
3 
 | 
   
    
Створення нумерованих і маркованих списків, налаштування параметрів
   сторінок. Створення колонтитулів. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
4 
 | 
   
    
Таблиці в текстових документах. Вставлення зображень у текстовий
   документ і налаштування їхніх властивостей. 
Практична робота № 1. 
Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
5 
 | 
   
    
Перегляд документа в різних режимах. Друк документа. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
6 
 | 
   
    
Робота з редактором формул.  
Практична робота №2 
Робота з редактором формул. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
7 
 | 
   
    
Використання стилів, правила стильового оформлення документів різних
   типів. Поняття про схему документа. Автоматичне створення змісту документа. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
8 
 | 
   
    
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою
   майстра.  
Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
9 
 | 
   
    
Настроювання середовища користувача текстового процесора.  
Тематична атестація 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
3. Комп'ютерні
   презентації (6 год) 
 | 
  |||
| 
    
10 
 | 
   
    
Поняття презентації та комп'ютерної презентації, їх призначення.
   Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних
   засобів, призначених для створення та демонстрації презентацій. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
11 
 | 
   
    
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів
   оформлення, створення порожньої презентації, а також однієї презентації на
   базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
12 
 | 
   
    
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди
   презентації. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
13 
 | 
   
    
Додавання анімаційних ефектів до об'єктів слайда. Анімаційні ефекти
   змінювання слайдів. 
Практична робота № 4. 
Розробка слайдової презентації 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
14 
 | 
   
    
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.  Практична робота №5.  Анімація в слайдових презентаціях. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
15 
 | 
   
    
Тематична атестація 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
16 
 | 
   
    
Контрольна робота за І семестр 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
4. Системи опрацювання табличних даних  (11 год) 
 | 
  |||
| 
    
4.1. Електронні
   таблиці. Табличний процесор (5 год) 
 | 
  |||
| 
    
17 
 | 
   
    
Поняття електронної таблиці. Запуск табличного процесора, відкриття
   й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
18 
 | 
   
    
Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація
   аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до комірок
   і редагування їх вмісту. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
19 
 | 
   
    
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
   Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
20 
 | 
   
    
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані
   посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на комірки з інших
   аркушів та з інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час
   копіювання. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
21 
 | 
   
    
Практична робота №6. 
Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
22 
 | 
   
    
Практична робота №7. 
Використання формул в електронних таблицях. 
Тематична атестація 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
4.2. Аналіз даних у середовищі
   табличного процесора (6 год) 
 | 
  |||
| 
    
23 
 | 
   
    
Графічний аналіз рядів даних. Різновиди діаграм, їх створення та
   налаштування.  
Практична робота №8.  
Графічний аналіз рядів даних 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
24 
 | 
   
    
Призначення й використання основних математичних, статистичних,
   логічних функцій табличного процесора. 
Практична робота №9. 
Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
25 
 | 
   
    
Сортування й фільтрування даних у таблицях.  
Практична робота № 10. 
Фільтрування даних й обчислення підсумкових характеристик 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
26 
 | 
   
    
Використання розширених фільтрів 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
27 
 | 
   
    
Проміжні підсумки та зведені таблиці. Автоматизоване вибирання даних
   із таблиць 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
28 
 | 
   
    
Умовне форматування даних.  
Тематична атестація 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
5. Служби Інтернету (6 год) 
 | 
  |||
| 
    
5.1. Електронна пошта (3 год) 
 | 
  |||
| 
    
29 
 | 
   
    
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи
   з електронною поштою. Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс:
   реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень,
   навігація серед папок, вилучення повідомлень, вкладання файлів. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
30 
 | 
   
    
Робота з поштовим клієнтом: управління обліковими записами,
   надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень,
   розміщення повідомлень у папках, вилучення повідомлень.  
Практична робота № 11.  
Електронне листування через веб-інтерфейс. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
31 
 | 
   
    
Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання
   адресної книги, списків розсилання, довідкової системи.  
Створення власних шаблонів листів. Етикет електронного листування. 
Практична робота №12. 
Електронне листування за допомогою поштового клієнта. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
5.2. Інтерактивне спілкування (3
   год) 
 | 
  |||
| 
    
32 
 | 
   
    
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями:
   принципи функціонування служби, огляд популярних програм. Реєстрація в
   службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку
   контактів, надсилання текстових, графічних і відеоповідомлень. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
33 
 | 
   
    
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.  
Практична робота №13. 
Обмін миттєвими повідомленнями. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
34 
 | 
   
    
Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування. 
Практична робота №14. 
Спілкування на форумах та в чатах. 
Тематична атестація. 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
| 
    
35 
 | 
   
    
Контрольна робота за ІІ семестр 
 | 
   
    | 
   
    | 
  
Немає коментарів:
Дописати коментар