| 
    
7
   клас 
 | 
  ||||
| 
    
№ 
 | 
   
    
Зміст навчального матеріалу 
 | 
   
    
Дата 
 | 
   ||
| 
    
І семестр 
 | 
  ||||
| 
    
Електронне листування (4
   год) 
 | 
  ||||
| 
    
1 
 | 
   
    
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та
   електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
2 
 | 
   
    
Створення електронної скриньки.  Надсилання, отримання, перенаправлення
   повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та
   списків розсилання. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
3 
 | 
   
    
Етикет електронного листування. Правила безпечного
   користування електронною скринькою. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
4 
 | 
   
    
Практична робота 1. Електронне листування з використанням
   веб-інтерфейсу. Вкладені файли. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
Моделювання (3 год) 
 | 
  ||||
| 
    
5 
 | 
   
    
Поняття моделі.
   Поняття предметної галузі. 
Типи моделей.
   Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
6 
 | 
   
    
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних
   моделей. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
7 
 | 
   
    
Практична
   робота 2. Побудова інформаційних моделей.  
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9
   год) 
 | 
  ||||
| 
    
8 
 | 
   
    
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
9 
 | 
   
    
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання
   «Якщо – то». Алгоритми з розгалуженням. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
10 
 | 
   
    
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з
   розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
11 
 | 
   
    
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з
   повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
12 
 | 
   
    
Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з повторенням,
   у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
13 
 | 
   
    
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для
   виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
14 
 | 
   
    
Складання та
   виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному
   навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
15 
 | 
   
    
Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
   і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
16 
 | 
   
    
Контрольна робота за І семестр. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
Табличний процесор (8+2
   год) 
 | 
  ||||
| 
    
17 
 | 
   
    
Таблиці,
   електронні таблиці. 
Табличний
   процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
18 
 | 
   
    
Відкривання,
   перегляд  і збереження електронної
   книги. 
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
   процесора. Адресація в середовищі 
   табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
19 
 | 
   
    
Типи даних: число, текст, формула. 
Уведення
   даних до комірок: текст,
   число.  
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
20 
 | 
   
    
Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
12 
 | 
   
    
Формати даних: числовий,
   текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.  
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
22 
 | 
   
    
Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у
   середовищі табличного процесора. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
23 
 | 
   
    
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення
   формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання
   вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
24 
 | 
   
    
Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної
   таблиці. Використання вбудованих функцій. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
25 
 | 
   
    
Стовпчасті та секторні діаграми, їх 
   об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних
   діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на
   діаграмі. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
26 
 | 
   
    
Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на
   діаграмі. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
Розв’язування компетентнісних задач (4 год) 
 | 
  ||||
| 
    
27 
 | 
   
    
Учень розв’язує
   компетентнісні задачі,  
що
   передбачають: 
·      
   змістовий аналіз формулювання задачі; 
·      
   побудову 
   інформаційної моделі; 
·      
   пошук інформаційних матеріалів; 
·      
   добір одного засобу  опрацювання даних (текстовий процесор,
   графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне
   середовище виконання алгоритмів);  
·      
   опрацювання даних; 
·      
   подання результатів розв’язування задачі. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
28 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
29 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
30 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
Виконання індивідуальних
   навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів
   навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо)
   (4+1 год) 
 | 
  ||||
| 
    
31 
 | 
   
    
Учень
   виконує навчальний проект,  
що передбачає:  
·       аналіз умови задачі; 
·       розробку плану виконання
   навчального проекту; 
·       добір одного засобу опрацювання
   даних; 
·       добір засобу подання
   результатів навчального проекту; 
·       пошук інформаційних матеріалів; 
·       створення та опрацювання інформаційної
   моделі; 
·      
   опрацювання матеріалів (відомостей); 
·       використання  електронної  пошти для відправлення вчителю результатів
   своєї роботи; 
·       захист проекту. 
 | 
   
    | 
   ||
| 
    
32 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
33 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
34 
 | 
   
    | 
   |||
| 
    
35 
 | 
   
    
Контрольна робота за ІІ семестр. 
 | 
   
    | 
   ||
7 клас
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар