7 клас

7 клас
Зміст навчального матеріалу
Дата

І семестр
Електронне листування (4 год)
1
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.


2
Створення електронної скриньки.  Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання.


3
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.


4
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.


Моделювання (3 год)
5
Поняття моделі. Поняття предметної галузі.
Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.


6
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.


7
Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей.


Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год)
8
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.


9
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то». Алгоритми з розгалуженням.


10
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


11
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


12
Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


13
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


14
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


15
Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.


16
Контрольна робота за І семестр.


Табличний процесор (8+2 год)
17
Таблиці, електронні таблиці.
Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.


18
Відкривання, перегляд  і збереження електронної книги.
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі  табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.


19
Типи даних: число, текст, формула.
Уведення даних до комірок: текст, число.


20
Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.


12
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.


22
Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора.


23
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.


24
Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.


25
Стовпчасті та секторні діаграми, їх  об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.


26
Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.


Розв’язування компетентнісних задач (4 год)
27
Учень розв’язує компетентнісні задачі,
що передбачають:
·       змістовий аналіз формулювання задачі;
·       побудову  інформаційної моделі;
·       пошук інформаційних матеріалів;
·       добір одного засобу  опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів);
·       опрацювання даних;
·       подання результатів розв’язування задачі.


28


29


30


Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо) (4+1 год)
31
Учень виконує навчальний проект,
що передбачає:
·       аналіз умови задачі;
·       розробку плану виконання навчального проекту;
·       добір одного засобу опрацювання даних;
·       добір засобу подання результатів навчального проекту;
·       пошук інформаційних матеріалів;
·       створення та опрацювання інформаційної моделі;
·       опрацювання матеріалів (відомостей);
·       використання  електронної  пошти для відправлення вчителю результатів своєї роботи;
·       захист проекту.


32


33


34


35
Контрольна робота за ІІ семестр.


Немає коментарів:

Дописати коментар