11 клас




Календарно-тематичне планування
з інформатики
для 11 класу
на 2015-2016 н.р.

АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ

(1 год на тиждень у 10 класі та 2 год на тиждень в 11 класі)



Учителя інформатики …………. категорії
……………………………………………….















Програма:
Інформатика. Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. (Опубліковано на сайті МОН).
Затверджено МОНУ, наказ від 28.10.2010 р. №1021
Автори: Жалдак М.І., Морзе Н.В., Мостіпан О.І.

Базовий підручник:
                Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько
"Інформатика 11 клас. Академічний рівень", Київ, "Генеза" - 2011

Розподіл годин:
І семестр – 32 год
ІІ семестр – 38 год

Орієнтовний перелік програмного забезпечення,
необхідного для успішного навчання за програмою курсу

Тип програмного забезпечення
Приклад програми
Операційна система з графічним інтерфейсом
Windows, Linux
Програма для роботи з електронною поштою
Outlook Express
Веб-браузер
Internet Explorer, Opera, Chrome
Текстовий процесор
MS Word, ОО Writer
Табличний процесор
MS Excel, ОО Calc
Візуальне середовище програмування
Visual Studio, Borland Delphi
Програма для обміну миттєвими повідомленнями
ICQ, Windows Messenger, Skype
Електронні словники та програми-перекладачі
Lingvo, Prompt, Плай, Рута
Засіб для розробки комп'ютерних презентацій
MS PowerPoint, ОО Impress
Засіб для опрацювання аудіо- та відеоданих і розробки мультимедійних презентацій
MS Producer, Movie Maker
Система управління базами даних
MS Access,  ОО Base
Графічний редактор веб-сайтів
MS Front Page, Macromedia Dreamweaver
Засіб для створення комп'ютерних публікацій
MS Publisher
Програми засоби навчання математики
GRAN, DG







Метою курсу є формування в учнів теоре­тичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у сво­їй діяльності, що має забезпечити формуван­ня у випускників школи основ інформаційної культури та інформатичних компетентностей.
Завданнями курсу є:
·       формування в учнів бази знань, умінь і на­вичок, необхідних для ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних техно­логій у навчально-пізнавальній діяльності, зокрема при вивченні всіх навчальних предметів та повсякденному житті;
·       розвиток в учнів уміння самостійно опа­новувати та раціонально використовувати про­грамні засоби загального та спеціального призна­чення, цілеспрямовано шукати й систематизувати дані, використовувати електронні засоби обміну даними;
·       формування в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв'язування різноманітних за­вдань щодо пошуку, опрацювання, зберігання, по­дання, передавання різноманітних повідомлень і даних.

РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН НА ВИВЧЕННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ
11 клас (66 год + 4 год резервного часу)
Розділ
Розділ навчальної програми
Години
6
Інформаційні технології в навчанні
8


6.1.
Програмні засоби навчання математики
6


6.2
Програмні засоби навчання фізики, хімії та біології
2
7
Основи алгоритмізації та програмування
28


7.1
Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм
9


7.2
Основи структурного програмування
19
8
Бази даних. Системи управління базами даних
12
9
Інформаційні технології персональної та колективної комунікації
16


9.1
Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів
6


9.2
Основи створення комп'ютерних публікацій
3


9.3
Опрацювання мультимедійних даних
3


9.4
Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів
2


9.5
Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту
2



Розподіл навчальних годин на вивчення тем програми
11 клас
(66 год + 4 год резервного часу)


Назва розділу, тема уроку
Дата
Прим.
6. Інформаційні технології в навчанні (8 год)
Програмні засоби навчання математики (6 год)
1
Інструктаж з техніки безпеки під час роботи у комп'ютерному класі. Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.


2
Автоматизація математичних обчислень.
Практична робота № 1.
Автоматизація математичних обчислень


3
Побудова графіка функції однієї змінної.
Практична робота № 2. Побудова графіків функції.


4
Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь.


5
Практична робота №3.
Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь.


6
Розв'язування задач на пошук екстремумів.


Програмні засоби навчання фізики, хімії та біології (2 год)
7
Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі.



8
Практична робота №4. Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології.




7. Основи алгоритмізації та програмування (28+1 год)
7.1. Базові поняття програмування. 
Засоби візуальної розробки програм (9 год)
9
Поняття моделі. Поняття алгоритму, властивості алгоритму. Форми подання алгоритмів.


10
Поняття мови програмування. Етапи розв’я-зування задач з використанням комп’ютера.


11
Поняття програми як автоматизованої системи. Поняття об’єкта у програмуванні.


12
Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм.
Практична робота №5. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління.


13
Поняття оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон повідомлень.


14
Конструювання інтерфейсу користувача. Відтворення на формах зображень.


15
Поняття змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Константи. Введення даних. Поняття операції та виразу. 


16
Практична робота №6. Введення й виведення даних, робота зі змінними.


17
Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Практична робота №7. Налагодження програм.


7.2. Основи структурного програмування  (19+1 год)
18
Основні поняття математичної логіки. Логічні операції. Логічні формули. Таблиці істинності.


19
Запис логічних виразів мовою програмування. Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання.


20
Оператори розгалуження.


21
Практична робота №8. Складання програм з розгалуженнями.


22
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів.


23
Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних. Формальні і фактичні параметри підпрограм.


24
Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм.


25
Практична робота №9.
Використання підпрограм.


26
Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів.


27
Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.


28
Практична робота №10. Програмування циклічних обчислень.


29
Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Введення даних у масив та відображення його вмісту.


30
Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення.


31
Пошук даних у масиві.


32
Контрольна робота за І семестр


33
Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики. Обчислення підсумкових показників для числового масиву.


34
Вибирання елементів з масиву за певним критерієм.


35
Практична робота №11. Опрацювання одновимірних масивів.


36
Сортування масивів.


37
Пошук елементів у відсортованому масиві.


8. Бази даних. Системи управління базами даних (12 год)
38
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних.


39
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку.


40
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі системи управління базами даних.


41
Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних.


42
Введення даних у таблиці.


43
Практична робота №12. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних в середовищі СУБД.


44
Форми. Сортування, пошук і фільтрація даних.


45
Практична робота №13. Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних.


46.
Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів.


47.
Практична робота №14. Створення запитів і звітів.


48.
Редагування  запитів, звітів і форм з використанням конструктора.


49
Узагальнення знань по темі "Бази даних. Системи управління базами даних".


9. Інформаційні технології персональної та колективної комунікації (16+2 год)
9.1. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів     (6 год)
50
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.  Етапи створення веб-сайтів.


51
Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів. Поняття про систему управління вмістом сайту. Поняття хостингу.


52
Основи веб-дизайну.  Практична робота №15. Автоматизоване створення веб-сайту.


53
Наповнення веб-сторінки текстом та графічним матеріалом, створення гіперпосилань, завантаження файлів.


54
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології.


55
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу.
Практична робота №16. Створення й ведення власного блогу.


9.2. Основи створення комп'ютерних публікацій (3 год)
56
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.


57
Особливості роботи з графічними та текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій.


58
Практична робота №17. Створення інформаційного бюлетеня або буклету.


9.3. Опрацювання мультимедійних даних (3+1 год)
59
Поняття про мультимедійні дані. Додавання _ідео ефекті, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.


60
Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів.


61
Розробка сценарію відеокліпу.
Практична робота №18. Створення відеокліпу.


62
Налаштування часових параметрів аудіо- та ві-деоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.


9.4 Інтегроване використання засобів опрацювання
електронних документів
 (2+1 год)
63
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою управління базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів.


64
Практична робота №19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах.


65
Вбудовування та зв’язування файлів.
Веб-публікація документів.


9.5 Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту (2 год)
66
Середовище для спільної роботи  з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних.


67
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.


68
Практична робота №20. Розробка проекту.


69
Захист проектів.


70
Контрольна робота за ІІ семестр


Немає коментарів:

Дописати коментар