Календарно-тематичне
планування
з інформатики
для 11 класу
на 2015-2016 н.р.
АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ
(1 год на тиждень у 10 класі та 2 год на тиждень в 11
класі)
Учителя інформатики …………. категорії
……………………………………………….
Програма: 
Інформатика.
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Академічний рівень. (Опубліковано на сайті МОН).
Затверджено
МОНУ, наказ від 28.10.2010 р. №1021
Автори:
Жалдак М.І., Морзе Н.В., Мостіпан О.І.
Базовий підручник:
                Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В.
Шакотько
"Інформатика
11 клас. Академічний рівень", Київ, "Генеза" - 2011
Розподіл годин:
І
семестр – 32 год
ІІ
семестр – 38 год
Орієнтовний перелік програмного забезпечення, 
необхідного для успішного навчання за програмою курсу
| 
   
Тип програмного забезпечення 
 | 
  
   
Приклад програми 
 | 
 
| 
   
Операційна система з
  графічним інтерфейсом 
 | 
  
   
Windows, Linux 
 | 
 
| 
   
Програма для роботи з
  електронною поштою 
 | 
  
   
Outlook Express 
 | 
 
| 
   
Веб-браузер 
 | 
  
   
Internet Explorer,
  Opera, Chrome 
 | 
 
| 
   
Текстовий процесор 
 | 
  
   
MS Word, ОО Writer 
 | 
 
| 
   
Табличний процесор 
 | 
  
   
MS Excel, ОО Calc 
 | 
 
| 
   
Візуальне середовище
  програмування 
 | 
  
   
Visual Studio, Borland
  Delphi 
 | 
 
| 
   
Програма для обміну
  миттєвими повідомленнями 
 | 
  
   
ICQ, Windows Messenger,
  Skype 
 | 
 
| 
   
Електронні словники та
  програми-перекладачі 
 | 
  
   
Lingvo, Prompt, Плай,
  Рута 
 | 
 
| 
   
Засіб для розробки
  комп'ютерних презентацій 
 | 
  
   
MS PowerPoint, ОО
  Impress 
 | 
 
| 
   
Засіб для опрацювання
  аудіо- та відеоданих і розробки мультимедійних презентацій 
 | 
  
   
MS Producer, Movie Maker 
 | 
 
| 
   
Система управління
  базами даних 
 | 
  
   
MS Access,  ОО Base 
 | 
 
| 
   
Графічний редактор
  веб-сайтів 
 | 
  
   
MS Front Page,
  Macromedia Dreamweaver 
 | 
 
| 
   
Засіб для створення
  комп'ютерних публікацій 
 | 
  
   
MS Publisher 
 | 
 
| 
   
Програми засоби навчання
  математики 
 | 
  
   
GRAN, DG 
 | 
 
Метою
курсу є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і
навичок ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників
школи основ інформаційної культури та інформатичних компетентностей.
Завданнями курсу є:
·      
формування в
учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного використання
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній
діяльності, зокрема при вивченні всіх навчальних предметів та повсякденному
житті;
·      
розвиток в
учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні
засоби загального та спеціального призначення, цілеспрямовано шукати й
систематизувати дані, використовувати електронні засоби обміну даними;
·      
формування в
учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою
ефективного розв'язування різноманітних завдань щодо пошуку, опрацювання,
зберігання, подання, передавання різноманітних повідомлень і даних.
РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН НА ВИВЧЕННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ
11 клас (66 год + 4 год резервного часу)
| 
   
Розділ 
 | 
  
   
Розділ навчальної програми 
 | 
  
   
Години 
 | 
 |
| 
   
6 
 | 
  
   
Інформаційні технології
  в навчанні 
 | 
  
   
8 
 | 
 |
| 
   | 
  
   
6.1. 
 | 
  
   
Програмні засоби
  навчання математики 
 | 
  
   
6 
 | 
 
| 
   | 
  
   
6.2 
 | 
  
   
Програмні засоби
  навчання фізики, хімії та біології 
 | 
  
   
2 
 | 
 
| 
   
7 
 | 
  
   
Основи алгоритмізації та
  програмування 
 | 
  
   
28 
 | 
 |
| 
   | 
  
   
7.1 
 | 
  
   
Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки
  програм 
 | 
  
   
9 
 | 
 
| 
   | 
  
   
7.2 
 | 
  
   
Основи структурного
  програмування 
 | 
  
   
19 
 | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
Бази даних. Системи
  управління базами даних 
 | 
  
   
12 
 | 
 |
| 
   
9 
 | 
  
   
Інформаційні технології
  персональної та колективної комунікації 
 | 
  
   
16 
 | 
 |
| 
   | 
  
   
9.1 
 | 
  
   
Автоматизоване створення
  й публікація веб-ресурсів 
 | 
  
   
6 
 | 
 
| 
   | 
  
   
9.2 
 | 
  
   
Основи створення
  комп'ютерних публікацій 
 | 
  
   
3 
 | 
 
| 
   | 
  
   
9.3 
 | 
  
   
Опрацювання
  мультимедійних даних 
 | 
  
   
3 
 | 
 
| 
   | 
  
   
9.4 
 | 
  
   
Інтегроване використання
  засобів опрацювання електронних документів 
 | 
  
   
2 
 | 
 
| 
   | 
  
   
9.5 
 | 
  
   
Спільна робота з
  документами. Розробка колективного проекту 
 | 
  
   
2 
 | 
 
Розподіл навчальних годин на вивчення тем
програми
11 клас
(66 год + 4 год резервного часу)
| 
   
№ 
 | 
  
   
Назва розділу, тема уроку 
 | 
  
   
Дата 
 | 
  
   
Прим. 
 | 
 
| 
   
6. Інформаційні технології в навчанні (8
  год) 
 | 
 |||
| 
   
Програмні засоби навчання
  математики (6 год) 
 | 
 |||
| 
   
1 
 | 
  
   
Інструктаж
  з техніки безпеки під час роботи у комп'ютерному класі. Призначення
  математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
Автоматизація
  математичних обчислень.  
Практична
  робота № 1.  
Автоматизація
  математичних обчислень 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
Побудова
  графіка функції однієї змінної. 
Практична
  робота № 2. Побудова графіків функції. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
Знаходження
  наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
5 
 | 
  
   
Практична
  робота №3.  
Знаходження
  наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
Розв'язування
  задач на пошук екстремумів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
Програмні засоби навчання
  фізики, хімії та біології (2 год) 
 | 
 |||
| 
   
7 
 | 
  
   
Огляд
  програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології.
  Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
Практична
  робота №4. Використання
  програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
7. Основи алгоритмізації та
  програмування (28+1 год) 
 | 
 |||
| 
   
7.1. Базові поняття
  програмування.   
Засоби візуальної розробки програм
  (9 год) 
 | 
 |||
| 
   
9 
 | 
  
   
Поняття
  моделі. Поняття алгоритму, властивості алгоритму. Форми подання алгоритмів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
Поняття
  мови програмування. Етапи розв’я-зування задач з використанням комп’ютера. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
11 
 | 
  
   
Поняття
  програми як автоматизованої системи. Поняття об’єкта у програмуванні. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
12 
 | 
  
   
Принципи
  роботи у візуальному середовищі розробки програм.  
Практична
  робота №5.
  Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
13 
 | 
  
   
Поняття
  оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон
  повідомлень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
14 
 | 
  
   
Конструювання
  інтерфейсу користувача. Відтворення на формах зображень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
15 
 | 
  
   
Поняття
  змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Константи. Введення даних. Поняття
  операції та виразу.   
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
16 
 | 
  
   
Практична
  робота №6.
  Введення й виведення даних, робота зі змінними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
17 
 | 
  
   
Розробка
  власних програм на обчислення значень виразів. Практична робота №7.
  Налагодження програм. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
7.2. Основи структурного
  програмування  (19+1 год) 
 | 
 |||
| 
   
18 
 | 
  
   
Основні
  поняття математичної логіки. Логічні операції. Логічні формули. Таблиці
  істинності. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
19 
 | 
  
   
Запис
  логічних виразів мовою програмування. Алгоритмічна конструкція розгалуження
  та її графічне подання.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
20 
 | 
  
   
Оператори розгалуження.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
21 
 | 
  
   
Практична робота №8. Складання програм з
  розгалуженнями. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
22 
 | 
  
   
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та
  груп перемикачів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
23 
 | 
  
   
Поняття
  підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних.
  Формальні і фактичні параметри підпрограм.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
24 
 | 
  
   
Стандартні
  підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
25 
 | 
  
   
Практична
  робота №9.  
Використання
  підпрограм. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
26 
 | 
  
   
Алгоритмічна
  конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
27 
 | 
  
   
Складання
  та програмна реалізація алгоритмів з циклами.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
28 
 | 
  
   
Практична
  робота №10. Програмування
  циклічних обчислень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
29 
 | 
  
   
Поняття
  масиву. Оголошення одновимірного масиву. Введення даних у масив та
  відображення його вмісту.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
30 
 | 
  
   
Використання
  багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення.
   
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
31 
 | 
  
   
Пошук
  даних у масиві.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
32 
 | 
  
   
Контрольна
  робота за І семестр 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
33 
 | 
  
   
Вступний
  інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики. Обчислення
  підсумкових показників для числового масиву. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
34 
 | 
  
   
Вибирання
  елементів з масиву за певним критерієм.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
35 
 | 
  
   
Практична
  робота №11.
  Опрацювання одновимірних масивів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
36 
 | 
  
   
Сортування
  масивів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
37 
 | 
  
   
Пошук
  елементів у відсортованому масиві. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
8. Бази даних. Системи управління базами
  даних (12 год) 
 | 
 |||
| 
   
38 
 | 
  
   
Поняття
  моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами
  даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
39 
 | 
  
   
Огляд
  реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення,
  атрибута, ключа, зв’язку. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
40 
 | 
  
   
Поняття
  таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі
  системи управління базами даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
41 
 | 
  
   
Відображення
  моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
42 
 | 
  
   
Введення
  даних у таблиці. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
43 
 | 
  
   
Практична
  робота №12.
  Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази
  даних в середовищі СУБД. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
44 
 | 
  
   
Форми.
  Сортування, пошук і фільтрація даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
45 
 | 
  
   
Практична
  робота №13.
  Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
46. 
 | 
  
   
Поняття
  запиту до реляційної бази даних. Створення таблиць, запитів на вибірку даних
  і звітів з використанням майстрів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
47. 
 | 
  
   
Практична
  робота №14.
  Створення запитів і звітів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
48. 
 | 
  
   
Редагування  запитів, звітів і форм з використанням
  конструктора. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
49 
 | 
  
   
Узагальнення
  знань по темі "Бази даних. Системи управління базами даних". 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9. Інформаційні технології персональної
  та колективної комунікації (16+2 год) 
 | 
 |||
| 
   
9.1. Автоматизоване створення й
  публікація веб-ресурсів     (6 год) 
 | 
 |||
| 
   
50 
 | 
  
   
Структура
  веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.  Етапи створення веб-сайтів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
51 
 | 
  
   
Поняття
  про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів. Поняття про систему
  управління вмістом сайту. Поняття хостингу.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
52 
 | 
  
   
Основи
  веб-дизайну.  Практична робота №15.
  Автоматизоване створення веб-сайту. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
53 
 | 
  
   
Наповнення
  веб-сторінки текстом та графічним матеріалом, створення гіперпосилань,
  завантаження файлів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
54 
 | 
  
   
Огляд
  технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
55 
 | 
  
   
Поняття
  блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу.  
Практична
  робота №16.
  Створення й ведення власного блогу.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9.2. Основи створення
  комп'ютерних публікацій (3 год) 
 | 
 |||
| 
   
56 
 | 
  
   
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення
  публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
57 
 | 
  
   
Особливості
  роботи з графічними та текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних
  публікацій.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
58 
 | 
  
   
Практична
  робота №17.
  Створення інформаційного бюлетеня або буклету. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9.3. Опрацювання мультимедійних
  даних (3+1 год) 
 | 
 |||
| 
   
59 
 | 
  
   
Поняття
  про мультимедійні дані. Додавання _ідео ефекті, звукових ефектів та мовного
  супроводу до слайдової презентації. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
60 
 | 
  
   
Програмне
  забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Розробка аудіо та відео,
  створення кліпів. Збереження та публікація проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
61 
 | 
  
   
Розробка
  сценарію відеокліпу.  
Практична
  робота №18.
  Створення відеокліпу. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
62 
 | 
  
   
Налаштування
  часових параметрів аудіо- та ві-деоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів
  та налаштування переходів між його фрагментами. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9.4 Інтегроване використання
  засобів опрацювання  
електронних документів 
 (2+1 год) 
 | 
 |||
| 
   
63 
 | 
  
   
Обмін
  даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою
  управління базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій.
  Імпорт та експорт файлів документів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
64 
 | 
  
   
Практична
  робота №19.
  Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
65 
 | 
  
   
Вбудовування
  та зв’язування файлів.  
Веб-публікація
  документів.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9.5 Спільна робота з
  документами. Розробка колективного проекту (2 год) 
 | 
 |||
| 
   
66 
 | 
  
   
Середовище
  для спільної роботи  з документами.
  Колективне виконання завдань з опрацювання даних. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
67 
 | 
  
   
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з
  онлайновими документами. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
68 
 | 
  
   
Практична
  робота №20.
  Розробка проекту.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
69 
 | 
  
   
Захист
  проектів. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
70 
 | 
  
   
Контрольна
  робота за ІІ семестр 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар